Beşiktaş İzin Yapacak

Beşiktaş İzin Yapacak
Beşiktaş, bugün yaptığı antrenmanın ardından Pazartesi gününe kadar izin yapacak.

Beşiktaş, bugün yaptığı antrenmanın ardından Pazartesi gününe kadar izin yapacak.

Nevzat Demir Tesisleri'nde ısınma koşularıyla başlayan idmanda Siyah-beyazlılar, bir süre pas ve şut çalışmaları yaptı. Futbolcular, yarım sahada yapılan çift kale maçla günü noktaladı.

Tedavileri devam eden Mustafa Pektemek, İsmail Köybaşı ve Ersan Gülüm'ün dışında milli takım kampında bulunan Atınç Nukan'ın yer almadığı antrenmana izinli olan Quaresma, Fernandes, Sidnei ve Bebe de katılmadı. Guti ise takımdan ayrı koşularını sürdürdü.

Beşiktaş, 1 Ağustos Pazartesi gününden itibaren yeni sezon hazırlıklarına devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.