Beşiktaş, İkinci Yarı Hazırlıklarına Devam Ediyor

Beşiktaş, İkinci Yarı Hazırlıklarına Devam Ediyor
Beşiktaş, ikinci yarı hazırlıklarını sürdürdü.

Beşiktaş, ikinci yarı hazırlıklarını sürdürdü.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde serbest ısınma ve pas çalışmalarıyla başlayan idmanda tam saha taktik çalışmalar yapan Siyah-beyazlılar, çift kale maçla antrenmanı tamamladı.

Sidnei ve Quaresma'nın yer almadığı çalışmaya tedavisi devam eden Rüştü de katılmadı. Ersan Gülüm ise takımla birlikte kondisyon çalışmalarına devam etti.

Beşiktaş, hazırlıklarına yarın 18.00'de yapacağı idmanla devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.