Beşiktaş, Avusturya Kampındaki Son Antrenmanını Yaptı

Beşiktaş, Avusturya Kampındaki Son Antrenmanını Yaptı
Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdüren Beşiktaş, kamp dönemindeki son antrenmanını bu sabah yaptı.

Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdüren Beşiktaş, kamp dönemindeki son antrenmanını bu sabah yaptı.

Beşiktaş'ın, Avusturya kampında bu sabah yapılan son antrenmanda, 45 dakika süren kros çalışmasına Cenk Gönen, Rüştü Reçber, Guti Hernandez ile Mustafa Pektemek katılmadı. Siyah-beyazlılar bugün saat 16.00'da yurda dönmek için Avusturya'dan hareket edecek ve akşam saatlerinde İstanbul'da olacak.

2 gün izin yapacak olan Siyah-beyazlılar, yeni sezon hazırlıklarına Pazartesi günü saat 10.00'da BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yapacağı antrenman ile devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.