Beşiktaş, 4 Günlük İznin Ardından Çalışmalara Başladı
Yayınlanma:
Beşiktaş, 4 günlük iznin ardından yeni sezon çalışmalarına kaldığı yerden başladı.
Beşiktaş, 4 günlük iznin ardından yeni sezon çalışmalarına kaldığı yerden başladı.
BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki antrenmanın ilk bölümünde yaklaşık 1 saat salonda ağırlık ve kuvvet çalışmaları yapan Siyah-beyazlılar, ikinci bölümde sahaya çıktı. Bir süre istasyon çalışmaları üzerinde duran futbolcular, ilerleyen bölümlerde pas, alan daraltma ve şut çalışmaları yaptı. Antrenman, minik kale maçla sona erdi.
İdmana tedavileri süren Mustafa Pektemek, Ersan Gülüm ve izinli olan İbrahim Toraman katılmazken, Guti takımla birlikte çalıştı.
Siyah-beyazlı takım 18.00'de yapacağı idmanla hazırlıklarına devam edecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.