Belediye’ye Minderde Bronz Madalya

Belediye’ye Minderde Bronz Madalya
Belediye Spor bünyesinde faaliyetlerine başlayan Güreş Takımı’nda alt yapı çalışmaları meyvelerini vermeye başladı.

11-14 Haziran 2010 tarihleri arasında Çorum’da yapılan Türkiye 14-15 Yaş Serbest Erkekler Güreş Şampiyonası’na katılan Belediye Spor Güreşçisi Ökkeş Orçan Türkiye üçüncüsü oldu.

59 kiloda Kahramanmaraş Belediye Spor’u temsilen mindere çıkan Ökkeş Orçan aynı kiloda 193 güreşçiyi geride bırakarak bronz madalya kazandı.

Belediye Spor Güreş Antrenörü Ramazan Alabacak ve Sıddık Demir ile birlikte Belediye Başkan Yardımcıları Cevdet Kabakcı ve Hasan Kara’yı ziyaret eden Türkiye üçüncüsü Ökkeş Orçan, hedefinin Türkiye Şampiyonu olmak olduğunu söyledi.

dsc_4802.jpg

Belediye Başkan Yardımcıları Cevdet Kabakcı ve Hasan Kara, güreşçi Ökkeş Orçan’a çeşitli hediyeler takdim ederken, spor hayatında başarı dileklerini ilettiler.

Antrenör Ramazan Alabacak ise alt yapı çalışmalarında meyveleri toplamaya başladıklarını ifade ederek, ata sporumuz güreşte bir hayli iddialı olduklarını söyledi. 1-3 Temmuz 2010 tarihleri arasında Kastamonu’da düzenlenecek olan 11-13 Yaş Erkekler Türkiye Şampiyonası’na da katılacaklarını söyleyen Alabacak, bu şampiyonadan da madalya ile döneceklerini söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.