BELEDİYESPOR ŞAMPİYONLUK YOLUNDA…

BELEDİYESPOR ŞAMPİYONLUK YOLUNDA…
Kahramanmaraş Valiliği ve Gençlik Spor İl Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenlediği 1. Resmi Kurumlar Arası Futbol Turnuvası devam ediyor.

Turnuvada dün oynanan maçta Kahramanmaraş Belediyesi Futbol Takımı, Tarım İl Müdürlüğü’nü  3-0 yenerek farklı galibiyetlerine bir yenisini daha ekledi. Birinci tur maçlarını grup birincisi olarak tamamlayan Kahramanmaraş Belediyesi Futbol Takımı  ikinci turda Adliye’yi  3-0 Milli Eğitim Müdürlüğü futbol takımını 4-2 ve dün oynanan Tarım İl Müdürlüğü’nü de   3-0 yenerek galibiyet serisine bir yenisini daha ekledi.

kurumlar-arasi-futbol-turnuvasi.jpg

Grup maçlarına 08 Ocak Cuma Günü Batıpark Futbol sahasında Tıp Fakültesiyle oynayacak olan Belediyespor ilk maçta Tıp Fakültesi’ne 2-1 yenilmişti. Bu maça galibiyet parolası ile çıkacak olan Belediyespor  turnuvayı nağmağlup bitirmeyi hedefliyor. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.