Belediyespor Başarılı Sonuçlar Alıyor

Belediyespor Başarılı Sonuçlar Alıyor
Belediyespor Kulübü Futbol takımlarımız elde ettiği başarılı sonuçlarla zirveye doğru yaklaşıyor.

Süper Amatör kümede mücadele eden Kahramanmaraş Belediye Spor futbol A Takımı 2008-2009 sezonunda il ikincisi olurken, birinci amatör kümede Belediyemizi temsil eden A Gençler Takımı İl Şampiyonluğunu kazandı. Her iki takımda elde ettikleri bu başarılar neticesinde şehrimizi gruplarda temsil etmeye hak kazandılar.Ayrıca oynadığı ulusal müsabakalarda Kahramanmaraş"ı başarıyla temsil eden Belediye Futbol takımı Malatya"da düzenlenen Türkiye Federasyonu Salon Futbolu (FUTSAL) Şampiyonasında oynadığı müsabakaları kazanarak bir üst gruba yükseldi.

Belediyespor Kulübü takımlarından U/14 (1995 Doğumlu Sporcular) ve U/15(1994 Doğumlu Suporcular) takımları ise Malatya’da oynanacak müsabakalarda Kahramanmaraş"ı temsil etmeye hak kazandı. 03.05.2009 tarihinde Malatya’da oynanacak olan 1. Kademe grup müsabakalarında mücadele edecek U/15 takımımız grup müsabakaları için Malatya"ya gitti. Bu müsabakalardan da başarıyla ayrılacaklarını belirten Belediyespor yetkilileri yaptıkları açıklamada; “Tüm çabamız şehrimizi ve belediyemizi katıldığımız müsabakalarda en iyi şekilde temsil etmek. Bu amaçla takımlarımızın tüm oyuncuları karşılaşmalar öncesinde sıkı bir idman temposuyla çalışıyor ve her karşılaşma öncesi başarı inancıyla saha çıkıyorlar” diye konuştular.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.