Belediye’de Umutlar Tükenmedi 4-1

Belediye’de Umutlar Tükenmedi 4-1
Bölgesel Amatör Ligi 5. Grupta mücadele eden Kahramanmaraş Belediyespor, kendi evinde konuk ettiği Adana Gençler Birliği’ni eli boş gönderdi:4-1

Maça hızlı başlayan taraf Adana Gençler Birliği oldu ve maçın 20. dakikasında bulduğu tek golle 0-1 öne geçti.

Bu golün hemen ardından toparlanan Kahramanmaraş Belediyespor, maçın 22. dakikasında Bünyamin’in attığı golle durumu eşitledi:1-1

Her iki takım karşılıklı ataklarla gol arayışını sürdürdülerse de başka gol olmadı ve ilk yarı 1-1 berabere sonuçlandı.

İkinci yarıda her iki takım da üstünlük sağlamaya çalışırken maçın 67. dakikasında Aydın röveşata ile topu filelere gönderdi ve durumu 2-1 yaptı.

Bu golün ardından Adana Gençler Birliği beraberliği yakalama çabasında iken maçın 80. dakikasında Haşim meşin yuvarlağı filelerle buluşturdu:3-1

Maçın 85. dakikasında gelişen bir atakta Hasan Fırat topu filelerle buluşturarak durumu 4-1 yaptı.

Bu golün ardından başka gol olmadı ve maç 4-1 Belediyespor’un üstünlüğü ile sona erdi.

Puanını 42’ye yükselten Belediyespor sıralamada 42 puanla 3. sırada yer alıyor. Ligin bitimine 2 hafta kala matematiksel olarak hala şansı bulunan temsilcimizin kaderini büyük olasılıkla diğer temsilcimiz Elbistan Belediyespor’un ligin son haftasında oynayacağı Elazığ Belediyespor maçı belirleyecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.