Belediye’de Umut Doğdu
Yayınlanma:
Güncelleme:
Deplasmanlı Amatör Kümede mücadele eden temsilcilerimizden Kahramanmaraş Belediyespor’da yeni bir umut ışığı.
Deplasmanda mücadele ettiği Elazığ Belediyespor’a son dakika golüyle mağlup olan ve lige bir anlamda havlu atan Kahramanmaraş Belediyespor rakibin yasaklı oyuncu oynatması nedeni ile Federasyona gerekli itirazı yaptı. Detaylar yarın gazeteniz Kahramanmaraş’ta Bugün’de. Gökhan Dökücü

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.