Basketbol Takımımız Nevşehir’e Gitti
Daha önce ilimizde yapılan Kulüpler Arası Basketbol Birinciliğinde Kahramanmaraş şampiyon olan Gençlik Spor Kulübü, Kulüpler Arası Bölge Basketbol İl Birinciliğine katılmak üzere bugün Nevşehir’e hareket etti.
Kulüp Koçu İslam Çuhadar, bölge müsabakalarında da iddialı olduklarını belirterek şunları söyledi; “ Kahramanmaraş basketbolda son yıllarda önemli mesafeler aldı. Kulüp olarak hiç yenilmeden il birincisi olduk. Bugün Nevşehirde yapılacak ve on ilin katılacağı Kulüpler Arası Bölge Basketbol şampiyonasına gideceğiz. Tüm hazırlıklarımızı yaptık. Şampiyonada Malatya. Hatay, Adana, Gaziantep, Kilis, Osmaniye, Mersin takımları yer alacak. Önce ikişerli takım maçları yapılacak. Ardından dörtlü final maçlarına geçilecek. Guruptan çıkan ilk iki takım ise Türkiye yarı final maçlarına katılmayı hak edecekler. Biz iddialıyız, iyi çalıştık, başarı olmak için elimizden geleni yapıp, kentimizi en iyi şekilde temsil edeceğiz” dedi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.