Başkan Yazıcı'dan Maç Yorumu

Başkan Yazıcıdan Maç Yorumu
Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, transfer için Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam ile görüşüp gereğini yapacaklarını söyledi.

Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, transfer için Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam ile görüşüp gereğini yapacaklarını söyledi.

Anderlecht mağlubiyetinin ardından açıklamalarda bulunan Yazıcı, "Bu yenilgi iyi olmadı. Sahaya galibiyet için çıktık. Şanssız penaltı ile beraberliği yakaladılar. Ne kadar zorlarsanız zorlayın bazı şeyler olmuyor. Transfer için hocamızla konuşup gereğini yapacağız. Rövanş maçı zor olacak. Futbolda olmayan bir şey yok, bekleyip göreceğiz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.