Başkan Poyraz Belediyespor’a Başarılar Diledi
Bu kapsamda çalışmalarına devem eden Belediyespor Malatya’ya hareketinden önce Belediye Başkanı Mustafa Poyraz’ı makamında ziyaret etti.
Belediyespor Kulübü İkinci Başkanı Sertaç Yalçıneli başkanlığında yönetici Ali Bolat, teknik heyet ve futbolcuların katıldığı ziyarette takıma başarılar dileyen Başkan Poyraz; “Şuana kadar yapılan mücadelenin aynı şekilde devam etmesi halinde ben başarılı olacağımıza inanıyorum. İnşallah takımımız şehrimizi en iyi şekilde temsil ederek başarılı bir mücadele çıkarır ve finale kalır” dedi.

Belediyespor Kulübü İkinci Başkanı Yalçıneli ise desteklerinden dolayı Başkan Poyraz’a teşekkür ederek; “Biz takımımıza güveniyoruz. İnşallah, grup maçlarında başarılı olacak ve Belediyespor’u 3. Lige taşıyacağız” dedi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.