Bank Asya 1.lig

Bank Asya 1.lig
Deplasmanda Kayseri Erciyeş ile oynayacak olan Elazığspor, hazırlıklarına tamamlayarak, Kayseri'ye gitti. Elazığspor Kulüp Başkanı Selçuk Öztürk, Kayseri Erciyes'in iyi bir takım olduğunu ancak kendilerinin de Erciyes'i yenecek güçte olduklarını belirtere

Deplasmanda Kayseri Erciyeş ile oynayacak olan Elazığspor, hazırlıklarına tamamlayarak, Kayseri'ye gitti. Elazığspor Kulüp Başkanı Selçuk Öztürk, Kayseri Erciyes'in iyi bir takım olduğunu ancak kendilerinin de Erciyes'i yenecek güçte olduklarını belirterek, "Maçın oldukça zorlu geçeceğini düşünüyorum. Maça mutlak galibiyet için çıkacağız. Bizim açımızdan en kötü şartlarda beraberlik olarak düşünüyorum" diye konuştu. Teknik heyet ve futbolcuların hiçbir sorunu kalmadığına da dikkat çeken

Öztürk, "Teknik ekibin ve futbolcuların kafası rahat. Maça çok rahat çıkacağız. Kayseri Erciyes maçını alıp yolumuza devam etmek istiyoruz. Gönül ister ki, daha çok seyirci götürelim ama ilerleyen günlerde o da olacak inşallah" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.