Bank Asya 1. Lig
Elazığspor Teknik Direktörü Hüsnü Özkara, Göztepe maçına tutuk başladıklarını, yedikleri gole kadar her iki takımın da etkili bir pozisyonunun bulunmadığını söyledi. Uzaktan atılan bir şutla maçta geriye düştüklerini kaydeden Özkara, "İkinci yarıda yaptığımız değişikliklerin ardından neredeyse tek kale oynadık. Ancak net gol pozisyonu üretemedik" dedi.
Özkara, " Zaman zaman şişirme toplarla ve uzun toplarla etkili olmaya çalıştık ama başarılı olamadık. Elazığspor'a yakışmayacak şekilde çok sayıda pas hatası yaptık. Futbolcularım olağanüstü mücadele ettiler. Mücadele fena değildi ama topun bize fazla kalması gereken yerde pas hataları yaptık. Artık bu maçı unutup, perşembe günü oynayacağımız Sakaryaspor maçına odaklanmamız gerekiyor. Göztepe'yi galibiyetinden dolayı kutluyorum" diye konuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.