Bank Asya 1. Lig

Bank Asya 1. Lig
Elazığspor Başkanı Akın Şatıroğlu, Adanaspor maçı öncesinde taraftarlara takıma destek olmaları çağrısında bulundu.

Elazığspor Başkanı Akın Şatıroğlu, Adanaspor maçı öncesinde taraftarlara takıma destek olmaları çağrısında bulundu.

Başkan Şatıroğlu, önümüzdeki 4 haftanın takım için önemli olduğunu ve yakaladıkları seriyi devam ettirmek istediklerini vurgularken taraftarları maça davet etti. Başkan Şatıroğlu, "Verilen bir ara ile oyuncularımız izin yaptı iki gündür çalışmalarımız tesislerde devam ediyor. Bugünde stat da çalışmalar devam ediyor. Tabii ki amacımız maçlarımızın hepsini kazanmak arzusundayız. Adanaspor alt sıralarda olsa da iyi oynayan bir ekip, galip geleceğimizi umuyorum. Bizde iyi bir takımız, seyircimizin de

ilgisiyle de çünkü iyi bir yerde takımımız yoğun ilgisi olacağını tahmin ediyorum, bu haftayı da 3 puanla kapatacağımızı temenni ediyorum. Taraftarlarımıza takımımıza tribünde sahip çıkmaya bekliyoruz. Diğer takımlara göre iyi bir potansiyelimiz var 4 maç önemli 3'ünü kendi sahamızda oynayacağız bu 4 maçla yakaladığımız potansiyeli yakalayıp iyi bir yere gelmeyi istiyoruz. İyi bir takımımız var inşallah devamı gelir."dedi.

Elazığspor 2. Başkanı Murat Turan ise takımdaki çalışmaların tüm hızıyla sürdüğünü belirterek, "Sezai ve Ozan Adana maçında forma giyemeyecek. Hazırlıklarımız devam ediyor. 4 maçlık periyodun devamı için puanla ayrılmamız gerekiyor. Bir sıkıntımız yok Ozan döndü, Sezai döndü onlarda takımdan ayrı düz koşu yapıyorlar. Bugünde bir çift kale yapıyoruz bir sıkıntımız yok. Ozan ve Sezai bu maça yetişmeyecek Sezai için zaman gerekiyor. İdman eksikliği var. Ozan takımla çalışmalara başlayacak önümüzdeki

haftadan itibaren. Ozan sakat, Sezai sakat, Arif kart cezalısı onun dışında bir sıkıntımız yok" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.