Balduk’tan Beykoz Maçına Prim
Bu güne kadar takımı adeta sırtlayan Balduk, takımın bu zorlu günlerinde de yanında olan tek isim.
Kahramanmaraşspor’un sezon sonuna kadar tüm maçlarına prim açıklayan Balduk, Kahramanmaraşspor’un maçlarının zorluk derecesine göre vereceği primi arttıracağını söylemişti.
Bu hafta kader maçına çıkacak olan Kahramanmaraşspor’ujn Beykoz deplasmanında alacağı galibiyetin primi 20 bin lira olarak açıklandı. Kahramanmaraşspor, Beykoz deplasmanından galip gelirse futbolculara şehre adım atar atmaz 20 bin lira prim dağıtılacak. Eğer Kahramanmaraşspor berabere kalırsa bu prim yarı yarıya düşecek. Konu hakkında bir açıklama yapan Balduk, Ben sezon başından bu yana iş adamı arkadaşlarımızla da istişare yaparak takım için elimizden geleni yapmaya çalıştık. İlk olarak sezon başında takıma AKEDAŞ olarak 150 bin lira vermiştik. Daha sonra ise 100 bin lira daha verdik ve bende şahsi olarak kendi cebimden kamp masraflarını üstlendim ve sezonun sonuna kadar olacak bütün maçlara prim vereceğimi taahhüt ettim. Ayrıca maçların önemine göre prim miktarını da arttıracağımı belirtmiştim. Bu hafta çok önemli bir maça çıkacak olan takımımıza galip gelmeleri durumunda 20 bin lira prim vereceğim. Kahramanmaraşspor’un ligde kalacağına inancım sonsuz. Daha önce tesisleri ziyaret ederek futbolcularımızla bir araya gelmiştim.Onlarda takımı ligde tutacaklarına dair bana söz verdiler. Takımımız ligde kalacaktır. Beykoz maçında Kahramanmaraşsporlu futbolculara ve teknik ekibe başarılar diliyorum”diye konuştu.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.