Bakan Suat Kılıç: Derbilerde Deplasman Yasağı Kararı Bulunmamaktadır
Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, İl Spor Güvenlik Kurulu'nun, Fenerbahçe taraftarlarının Beşiktaş Stadyumu'na ya da Beşiktaş taraftarlarının Fenerbahçe Stadyumu'na gitmemesi yönünde bir deplasman yasağı kararı bulunmadığını açıkladı.
İstanbul 2012 Spor Başkenti Koordinasyon Toplantısı'nda Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinde Fenerbahçe taraftarlarına deplasman yasağı olduğu konusuna açıklık getiren Bakan Kılıç, "İl Spor Güvenlik Kurulu'na atfen son birkaç gündür, (Derbiye Fenerbahçe taraftarı giremeyecek) şeklindeki haberler gerçeği yansıtmamaktadır. İl Spor Güvenlik Kurulu'nun Fenerbahçe taraftarının Fiyapı İnönü Stadyumu'na ya da Beşiktaş taraftarlarının Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'na gitmemesi yönünde bir deplasman yasağı kararı
bulunmamaktadır" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.