B1 Futsal Türkiye Şampiyonası
Şampiyonanın açılış konuşmasını yapan Görme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Mesut Dedeoğlu, örnek misafirperverliklerinden ötürü Erbaa Belediye Başkanı Ahmet Yenihana teşekkür etti, yarışmaya katılan takımlara başarı dileklerinde bulundu. Dedeoğlu, Son iki ay içerisinde, Avrupa ve Dünya şampiyonalarında elde edilen başarılarının tesadüfi olmadığını herkes gördü. Bu anlamda 56 federasyon arasında alınan toplam 32 madalya ile federasyonlar arasında birinci sırada yer almanın mutluluğunu ve heyecanını yaşıyorum. Bize madalya kazandıran, bayrağımızı göndere çektiren sporcularımla gurur duyuyor, bu başarılarda emeği geçen kulüp başkanlarımıza, antrenörlerimize ve sporcularımı tebrik ediyorum dedi.
Müsabakaların kapanış sunumunu yapan engelliler sevdalısı, aynı zamanda eğitimci-Amasyanın sevilen, saygın siması Serap Özlü yaptı.
Geçtiğimiz ay içerisinde, Tokata bağlı Erbaa ilçesinde gerçekleşen şampiyona sonucunda 1.İstanbul İsgör 2.Çankaya Belediye Görme Engelliler Spor Kulübü 3.Tokat Erbaa Belediyesi Görme Engelliler Spor Kulübü kazandı.
Şampiyonaya katılan kulüplere kupaları ve Madalyalarını Tokat - Erbaa Belediye
Başkanı Ahmet YENİHAN ve Federasyon Başkan Yardımcısı
Erol ERDİM tarafından takdim edilirken, şampiyona sonuçlarına göre; 1.Lig ve 2. Lig gruplarında mücadele edecek takımlar belli oldu.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.