Aziz Yıldırım'dan Teşekkür

Aziz Yıldırımdan Teşekkür
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, yılbaşı gecesi Metris Cezaevi önüne gelerek kendisine destek veren Sarı-lacivertli taraftarlara teşekkür etti.

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, yılbaşı gecesi Metris Cezaevi önüne gelerek kendisine destek veren Sarı-lacivertli taraftarlara teşekkür etti.

Avukatları aracılığıyla kulübün resmi internet sitesine açıklama yapan Aziz Yıldırım, "2011'i 2012'ye bağlayan o yağmurlu, soğuk gecede; Metris'e gelerek, yeni yıla burada giren, yanımızda olduklarını her zaman olduğu gibi o özel gecede de bizlere hissettiren Fenerbahçemin taraftarlarına, hem kendi adıma hem de arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum. Fenerbahçeli olmak; ne olursa olsun yıkılmamak, rüzgar değil tayfun olsa sallanmamak, her zaman ayakta kalmaktır; Tarif edilemez. Biz, bunu, burada sizlerin

desteği ile bir kez daha hissettik. O gece, buradaki varlıklarıyla, umut ışığımızı tazeleyen tüm taraftarlarımıza ve bu süreçte beni, arkadaşlarımı asla yalnız bırakmayan herkese, sonsuz şükranlarımı sunuyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.