Avrupa Bayanlar Boks Şampiyonası
Hollanda'nın Rotterdam kentinde devam eden Avrupa Bayanlar Boks Şampiyonası'nda 3 boksörümüz yarı finale yükselerek madalyayı garantiledi.
Şampiyonanın 3. gününde çeyrek finalde ringe çıkan boksörlerimiz Ayşe Taş, Nagehan Malkoç ve Şemsi Yaralı, rakiplerini yenerek yarı finale yükseldi. Akşam seansında 3 boksörümüz yarı finale yükselme mücadelesi verecek.
BRONZLARI GARANTİ
Sabah seansında ringe çıkan boksörlerimizden 54 kiloda Ayşe Taş, İngiliz rakibiyle 8-8 berabere kalmasına rağmen isabetli yumruk sayısıyla yarı finale yükseldi.
57 kiloda Nagehan Malkoç Danimaralı rakibini 11-7, +81 kiloda Şemsi Yaralı ise Polonyalı rakibini 16-4 yenerek yarı final bileti aldı.
3 MAÇIMIZ DAHA VAR
Boksörlerimizden Gülsüm Tatar, Nurcan Göksel ve Selma Yağcı akşam seansında yarı finale yükselmek için ringe çıkacak.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.