Atletizm’de Ödüller Verildi
Yayınlanma:
Güncelleme:
Atletizm İl Temsilciliğinin 23 Nisan etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği Atletizm yarışmasının ödülleri verildi.
Kahramanmaraş Atletizm İl Temsilciliğinin 23 Nisan etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği Atletizm yarışmasının ödülleri verildi.
Yaklaşık 100 sporcunun katıldığı müsabakaların birincilerine ödüllerini Atletizm İl Temsilcisi Arman Özmen verdi.
Konu ile ilgili bir değerlendirme yapan Atletizm İl Temsilcisi Arman Özmen, bu gibi turnuvalar ile atletizmi Kahramanmaraşlı gençlere sevdirdiklerini belirtti. Kahramanmaraş’ın en hızlı atletini seçeceklerini söyleyen Özmen, düzenledikleri turnuvalara Kahramanmaraş halkını davet etti. Ayrıca Özmen, atletizm yarışmalarına sponsor olan Efor Giyim’e ve Gençli Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı’ya teşekkür etti.
Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.