Aroma Bayanlar Voleybol 1. Ligi

Aroma Bayanlar Voleybol 1. Ligi
Aroma Bayanlar Voleybol 1. Ligi'nde Ereğli Belediyespor sezonun ilk maçında sahasında, İBA Kimya TED Kolejlileri 3-0 yendi.

Aroma Bayanlar Voleybol 1. Ligi'nde Ereğli Belediyespor sezonun ilk maçında sahasında, İBA Kimya TED Kolejlileri 3-0 yendi.

İlk sete çok iyi başlayan Ereğli Belediyespor, rakibinin yaptığı hataları değerlendirerek ilk teknik molaya 8-4 önde girdi. Karşılaşmada rakibinin sayı almasına ve arayı kapatmasına izin vermeyen ev sahibi ekip ilk seti 25-18 kazandı.

İlk sette yaşanan mücadelenin bir benzeri ikinci sette yaşandı. Maça yine iyi başlayan taraf ev sahibi Ereğli Belediyespor oldu, ilk teknik molaya 8-4, ikinci teknik molaya ise 16-8 önde girdi. İkinci seti 25-17 alan ev sahibi takım 3. sette rakibinin 3-4 öne geçmesine etkili ve sert servislerle karşılık verdi. Son sette 25-11'lik sonuçla sahadan ayrılan Ereğli Belediyespor rakibini 3-0 yenmiş oldu.

SALON: Ereğli Atatürk

EREĞLİ BELEDİYESPOR: Ezgi Arslan xx, Emel xx, Derya xx, Ezgi Kapdan xx, Antonina xxx, Shopova xx (Ayça x, Tuğba xx, Merve xx)

İBA KİMYA TED KOLEJİ: Bahanur xx, Banu xx, Gözde x, Alice x, Jelena x, Aslıhan x (Miniriye x, Fulya x, Cemre x)

SETLER: 25-18, 25-17, 25-11

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.