Arda'yı satmak mı? Asla!

Ardayı satmak mı? Asla!
Galatasaray'da futbolun tek patronu olan Adnan Sezgin, merak edilen konulara açıklık getirdi.

Sarı-Kırmızılılar’da futbolun ve transferin bir numaralı sorumlusu olan Adnan Sezgin, FANATİK’e önemli açıklamalar yaptı. Takımda iyi bir hava yakalandığını ve bunun idmanlarda rahatlıkla görülebileceğiini belirten Sezgin, zamanla performanslarının daha da artacağını belirtti. Tecrübeli yönetici, son günlerde bazı basın organlarında çıkan, “Arda Turan’ın transferi için Milan’la 14 milyon Euro’ya anlaşıldı” haberlerine de değinerek böyle bir anlaşmasının söz konusu olmadığını söyledi ve net bir şekilde, “Kaptanımızı satmaya kesinlikle niyetimiz yok. Hedeflerimiz doğrultusunda ona ihtiyacımız var” dedi.

‘Biraz daha sabır’

Adnan Sezgin, taraftarların merakla beklediği transfer konusuna da değindi. Başarılı yönetici, çalışmalarda sona yaklaşıldığını, bu hafta müjdeli haberi vereceklerini söylerken, “Herhangi bir isim açıklamam söz konusu değil. Bunu benden beklemesinler. Taraftarlarımızdan isteğim, biraz daha sabırlı olmaları. Beklediklerine değecek” dedi. Son olarak Pino’nun sakatlığına değinen Sezgin, Kolombiyalı yıldızın beklenenden önce sahalara dönebileceğini belirtti

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.