Antep'te G.Saray mesaisi

Antepte G.Saray mesaisi
Gaziantepspor, Galatasaray maçı hazırlıklarını Celal Doğan Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Teknik ekibimiz Tolunay Kafkas yönetimindeki Kırmızı-siyahlı ekip antrenmana ısınma koşusu ve açma - germe egzersizleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde taktik çalışmaları yapıldı. Antrenman soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı.

Öte yandan antrenmana tedavisi devam eden Mehmet Yılmaz ve Milli Takımlarda bulunan kaleci Karsha ve Orhan Gülle katılmadı.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.