Ankaragücü'nden Tff'ye Videolu Gönderme (Tekrar)

Ankaragücünden Tffye Videolu Gönderme (Tekrar)
MKE Ankaragücü Başkanı Cengiz Topel Yıldırım, 3-1 kaybettikleri Beşiktaş maçında yaşanan hakem hatalarının görüntülerini TFF Başkanı Mehmet Ali Aydınlar'a mail atarak tepki gösterdi.

MKE Ankaragücü Başkanı Cengiz Topel Yıldırım, 3-1 kaybettikleri Beşiktaş maçında yaşanan hakem hatalarının görüntülerini TFF Başkanı Mehmet Ali Aydınlar'a mail atarak tepki gösterdi.

Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında Beşiktaş ile MKE Ankaragücü arasında oynanan maçta yaşanan hakem hatalarının görüntülerini Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar, Merkez Hakem Kurulu Başkanı Yusuf Namoğlu, Merkez Hakem Kurulu Başkanvekili Metin Tokat ile gazetecilere mail atan Yıldırım, "Sesimiz çıkmıyorsa farkında olmadığımızdan değil" ifadelerini kullandı.

Başkan Yıldırım'ın gönderdiği videoda Ankaragücülü oyunculara gösterilen kartlar ile Beşiktaşlı futbolculara kart gösterilmeyen pozisyonlar yer alırken, Portekizli futbolcu Manuel Fernandes'in maçın hakemi Tolga Özkalfa'ya küfür etmesine rağmen kart görmediğine vurgu yapıldığı görülüyor.

Konuyla ilgili İHA'ya açıklamalarda bulunan Başkan Yıldırım, 3 haftadır yedikleri gollerin başlangıcında hakem hatalarının olduğunu dile getirerek, "Biz herkes gibi çığırtkanlık yapmıyoruz. Sadece sayın Aydınlar ve ekibinin bilgisi olsun istiyoruz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.