Ankaragücü Olağanüstü Genel Kurulu Tekrar Ertelendi
Ankaragücü'nde 22 Ekim'de yapılması gereken Olağanüstü Genel Kurul çoğunluk sağlanamaması nedeniyle 30 Ekim'e ertelenmişti. Yarın yapılması planlanan olağanüstü genel kurulun tekrar ertelenerek 16 Kasım'da yapılacağı bildirildi.
Ankaragücü Kulübü Başkanı Cengiz Topel Yıldırım, TSYD Ankara Şubesi'nde düzenlediği basın toplantısında, olağanüstü genel kurulun 16 Kasım Çarşamba gününe ertelendiğini açıkladı.
Denetleme Kurulu'nun sadece kendi dönemini denetlediğini iddia eden Yıldırım, Ahmet Gökçek dönemi dahil bütün dönemlerin denetlenmesi gerektiğini belirterek, "30 Ekim'de seçilecek yeni yönetimin, 2 Kasım'da kayyuma devredilmemesi gerektiği için olağanüstü genel kurul ertelendi'' dedi.
Ankaragücü Kulübü'nün 22 Ekim Cumartesi günü yapılması gereken Olağanüstü Genel Kurulu, çoğunluk sağlanamaması nedeniyle 30 Ekim'e ertelenmişti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.