Ankaragücü Genel Saymanı Karaata'dan Eski Sayman Atalay'a Cevap

Ankaragücü Genel Saymanı Karaatadan Eski Sayman Atalaya Cevap
Ankaragücü Genel Saymanı Abdullah Karaata, Ahmet Gökçek yönetiminin eski Genel Saymanı Ayhan Atalay'ın basın yayın organlarında çıkan "Ankara Faiz Gücü" başlıklı habere ilişkin açıklama yaptı.

Ankaragücü Genel Saymanı Abdullah Karaata, Ahmet Gökçek yönetiminin eski Genel Saymanı Ayhan Atalay'ın basın yayın organlarında çıkan "Ankara Faiz Gücü" başlıklı habere ilişkin açıklama yaptı.

Karaata, yaptığı yazılı açıklamada, bazı basın yayın organlarında, Ankaragüçlü eski yöneticilerin alacaklarına karşılık faiz de aldıkları şeklinde çıkan haberler üzerine Ayhan Atalay'ın Anadolu Ajansı'na bir açıklama yaptığını hatırlatarak, "Sayın Ayhan Atalay, devletin resmi yayın organı Anadolu Ajansı'na yapmış olduğu açıklamada Ankaragücü kulübünden hiçbir şekilde faiz almadığını, ispatı halinde her 1 TL karşılığı 1 milyon TL vereceğini taahhüt ettiğini belirtmişti. Üzülerek belirtmek isteriz ki

basında çıkan haber ve içeriği tamamen doğrudur. Maalesef düzeltilecek hiçbir bilgi de yoktur. Ayrıca Sayın Atalay arkadaşlarına faiz kısmını hesaplayın ve derhal iade edin şeklinde talimat verdiğini de ifade etmiştir. Peki Sayın Atalay'ın dediği gibi faiz alınmadıysa hangi faizin hesaplanması ve iade edilmesi istenmiştir. Bu husus hukukta tevilli ikrar (dolaylı kabullenme) değil midir" ifadelerini kullandı.

Karaata açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Sayın Atalay, Ankaragücü'ne sizin söylediğiniz gibi 1 milyon 800 bin üzerinden değil de 2 milyon 811 bin 929 lira üzerinden icra takibine başlatmadınız mı? Toplamda da 3 milyon 150 bin 196 lirayı 5 Ekim 2011 tarihi itibariyle tahsil etmediniz mi? Ankara 14. İcra Müdürlüğü'nün 2010/15149 sayılı takip dosyasında da açıkça görüldüğü gibi 198 bin 650 lira faiz, 222 bin 704 lira tahsil harcı, 74 bin 806 lira avukatlık ücreti aldınız mı? Almadınız mı? Bu para Ankaragücü kasasına girecekken, avukatınız

aracılığıyla direk olarak sizin kasanıza girdi mi, girmedi mi? Peki buradaki faiz ne? Ayhan Bey'in açıklamasında da değindiği gibi inancı gereği, bugüne kadar bir tek kuruş faiz almadığına, vermediğine ve çocuklarına da yedirmediğine de inanıyoruz. Ve yine biz Ayhan Bey'i sözünün eri olarak biliriz. O zaman yine üzülerek belirtelim ki biz kendisinden faizin her 1 lirasına karşılık 1 milyon lira istemiyoruz. Kendisinden istediğimiz anaparası dışında tahsil ettiği ve edeceği faiz, tahsil harcı,

avukatlık ücreti tutarı toplam 496 bin lirayı Ankaragücü kulübüne iade etmesidir. Çünkü biz onun Ankaragücü sevgisini de biliriz. Ayrıca faizi isteme talebimiz sadece Ayhan Atalay beyin şahsıyla sınırlı değildir. Biz bunu icra takibiyle Ankaragücü'nden faiz alan tüm yöneticilerden de talep ettik. Talebimizde de sonuna kadar ısrarcıyız."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.