Ankaragücü-gaziantespor Maçının Ardından Olaylar Çıktı
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Lig'de evinde Gaziantepspor'la golsüz berabere kalan Ankaragücü'nde, maçın ardından olaylar çıktı.
Spor Toto Süper Lig'de evinde Gaziantepspor'la golsüz berabere kalan Ankaragücü'nde, maçın ardından olaylar çıktı.
Gaziantepspor karşısında çok istekli oynayan, maçın son dakikalarında art arda pozisyonları değerlendiremeyen Ankaragücü takımının taraftarları maçın ardından Ankara 19 Mayıs Stadı'nın protokol tribünü girişindeki demir bariyerleri yıktı. Güvenlik bariyerleri devirerek, protokol girişindeki camları taşlayan bir grup Ankaragücü taraftarı, yönetim aleyhinde küfürlü tezahüratta bulundu.
Çevik kuvvet ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınan olayda taraftarlar, Ankaragücü Onursal Başkanı Cemal Aydın ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Sami Altınyuva aleyhinde tezahürat yaparak stat dışına çıkarıldı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.