Ankaragücü, Beştepe Tesisleri'ne Taşındı

Ankaragücü, Beştepe Tesislerine Taşındı
Ankaragücü Taraftarlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Karaata, Salı günü tüm taraftarları Beştepe Tesisleri'nde yapılacak antrenmana davet ederek, "Beştepe'ye gelin takımınıza sahip çıkın" dedi.

Ankaragücü Taraftarlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Karaata, Salı günü tüm taraftarları Beştepe Tesisleri'nde yapılacak antrenmana davet ederek, "Beştepe'ye gelin takımınıza sahip çıkın" dedi.

Saray Spor Tesisleri'nin MİT'e devredilmesi ve Ankaragücü'ne Büyükşehir Belediyesi tarafından "Spor tesislerinin tahsis süresi dolmuştur ve uzatılmamıştır" şeklinde yazının ulaşması üzerine yönetim, Beştepe Tesisleri'nin tüm eksiklerini çok kısa sürede tamamlayarak hazır hale getirdi. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Ankaragücü'nün taraftarlardan sorumlu yöneticisi Abdullah Karaata, tüm Ankaragücü taraftarlarına seslenerek, ilk antrenmanda hem futbolcularla bayramlaşmaya hem de yuvaya dönüşü

kutlamaya çağırdı. Karaata, "Haydi Ankaragücülüler, bir ve bütün olduğumuzu tüm Ankara'ya, Türkiye'ye göstermenin zamanı. Beştepe'ye gelin takımınıza sahip çıkın" şeklinde konuştu.

Samsunspor maçından sonra verilen bayram izninin bitmesinin ardından Sarı-lacivertli takım, ilk antrenmanını Salı günü saat 19.00'da Beştepe Tesisleri'nde yapacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.