Ankaragücü-beşiktaş Maçının Ardından
Spor Toto Süper Lig'de 0-0 eşitlikle sonuçlanan Ankaragücü-Beşiktaş maçının ardından "Gecekondu" olarak tanınan Ankaragücü taraftarları sahaya girerek, Çarşı grubunun bulunduğu tribüne gitmeye çalıştı.
Spor Toto Süper Lig'de Ankara 10 Mayıs Stadı'nda oynanan, Ankaragücü-Beşiktaş mücadelesinin sonunda, Ankaragücü taraftarı sahaya inerek, konuk takımın tribünlerine gitmek istedi. Maçın bitiş düdüğüyle beraber Beşiktaş tribünlerindeki "Çarşı" grubunun meşale yakmasıyla çılgına dönen Ankaragücü'nün "Gecekondu" olarak bilinen taraftar grubu tribünlerden sahaya girdi. Karşı tribünlerdeki Beşiktaşlı taraftara ulaşmaya çalışan Sarı-lacivertli taraftarlar, sahaya giren polis ekipleri ve özel güvenlik
görevlileri tarafından engellendi. Olayların büyümesine polis ve özel güvenlik güçleri önledi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.