Ankaragücü Başkanı Yıldırım'dan Bayram Mesajı
Ankaragücü Kulübü Başkanı Cengiz Topel Yıldırım Kurban Bayramı dolayısıyla yayınladığı mesajda, "Bu kutsal günlerde tüm İslam aleminin olduğu kadar sporseverlerin ve Ankaragücü camiasının da huzura ihtiyacı var. Allah, ülkemizi ve Ankaragücü'nü tüm felaketlerden korusun" dedi.
Yıldırım, yayınladığı yazılı bayram mesajında Kurban Bayramı'nın birlik, beraberlik, saygı ve sevginin pekiştiği kutsal bir unsur olduğunu belirterek, "Başta Ankaragücü camiası olmak üzere tüm sporseverler ve yurttaşlarımızın bayramını kutlar, sağlık, mutluluk ve esenlikler getirmesini dilerim. Bu kutsal günlerde tüm islam aleminin olduğu kadar sporseverlerin ve Ankaragücü camiasının da huzura ihtiyacı var. Allah, ülkemizi ve Ankaragücü'nü tüm felaketlerden korusun."
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.