Andre Santos'tan Fenerbahçe Camiasına Teşekkür
Yayınlanma:
Fenerbahçe'den İngiltere Premier Lig takımlarından Arsenal'a transfer olan Andre Dos Santos Sarı-lacivertli camiaya teşekkür etti.
Fenerbahçe'den İngiltere Premier Lig takımlarından Arsenal'a transfer olan Andre Dos Santos Sarı-lacivertli camiaya teşekkür etti.
Fenerbahçe'den 7 milyon Euro'ya Arsenal'e transfer olan Brezilyalı oyuncu Andre Dos Santos Sarı-lacivertli camiaya teşekkür mesajı gönderdi. Andre Santos kendi Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Fenerbahçe'ye her şey için teşkkürler. Büyük taraftarını da ayrıca teşekkürler. Bütün yaşattıkları için, kaldığım süre boyunca çok mutluydum. Arkamda çok güzel anılar ve dostlar bırakıyorum" ifadelerini kullandı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.