Andre Santos'tan Fenerbahçe Camiasına Teşekkür

Andre Santostan Fenerbahçe Camiasına Teşekkür
Fenerbahçe'den İngiltere Premier Lig takımlarından Arsenal'a transfer olan Andre Dos Santos Sarı-lacivertli camiaya teşekkür etti.

Fenerbahçe'den İngiltere Premier Lig takımlarından Arsenal'a transfer olan Andre Dos Santos Sarı-lacivertli camiaya teşekkür etti.

Fenerbahçe'den 7 milyon Euro'ya Arsenal'e transfer olan Brezilyalı oyuncu Andre Dos Santos Sarı-lacivertli camiaya teşekkür mesajı gönderdi. Andre Santos kendi Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Fenerbahçe'ye her şey için teşkkürler. Büyük taraftarını da ayrıca teşekkürler. Bütün yaşattıkları için, kaldığım süre boyunca çok mutluydum. Arkamda çok güzel anılar ve dostlar bırakıyorum" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.