Ali Dürüst: Başkalarının Mutsuzluklarından Mutlu Olma Durumunda Değiliz

Ali Dürüst: Başkalarının Mutsuzluklarından Mutlu Olma Durumunda Değiliz
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF), UEFA'nın isteği üzerine UEFA Şampiyonlar Ligi'ne Fenerbahçe'nin katılmasını men etmesi hakkında yorum yapmaktan kaçındı.

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF), UEFA'nın isteği üzerine UEFA Şampiyonlar Ligi'ne Fenerbahçe'nin katılmasını men etmesi hakkında yorum yapmaktan kaçındı.

Spor Toto Süper Lig'in yayıncı kuruluşu Lig TV'nin merkez stüdyolarında gerçekleştirilen fikstür çekiminin ardından basın mensuplarının sorularına yanıt veren Ali Dürüst, Fenerbahçe'nin durumunun hatırlatılması üzerine, "Biz başkalarının mutsuzluklarından mutlu olma durumunda değiliz. İnşallah her şey çözülecek" ifadelerini kullandı.

Yaşananların Türkiye için bir milat olması temennisinde bulunan Dürüst, "Kötü şeyler yaşadığımız 2 ay geçirdik. İnşallah bu son olsun. Artık futbolu düşünelim, motive olalım ve bunun keyfini yaşayalım. İyi bir sezon geçirilmesini diliyorum" dedi.

Galatasaray'ın çekincelerini en fazla dile getirdiği konu olan play-off uygulamasına değinen Dürüst, "Bu, olağanüstü durumda bulunan bir sistemdir. İnşallah hayırlı olacak ve bundan sonra futbol konuşulacak. Olağanüstü bir durum yaşıyoruz. Federasyon böyle uygun gördü. Sistem değişti. Yine çıkıp oynayacağız" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.