Akhisarlılar Tavşanlı Galibiyetine Sevinemedi

Akhisarlılar Tavşanlı Galibiyetine Sevinemedi
17 yıldır Akhisar Belediye Başkanlık sekreterliğini yapan, bir dönem kulüp başkanlığını Belediye Başkanı Erdoğan Kanburoğlu adına yapan Hüseyin Oymak, Tavşanlı maçı sırasında rahatsızlandı. Evine dönüp hastaneye giden oymak hayatını kaybetti.

17 yıldır Akhisar Belediye Başkanlık sekreterliğini yapan, bir dönem kulüp başkanlığını Belediye Başkanı Erdoğan Kanburoğlu adına yapan Hüseyin Oymak, Tavşanlı maçı sırasında rahatsızlandı. Evine dönüp hastaneye giden oymak hayatını kaybetti.

1985 yılında Akhisar Belediyesinde Santral görevlisi olarak işe başlayan Hüseyin Oymak (50), 1994 yılından sonra görev yapan belediye başkanlarının sekreterliğini yaptı. Akhisar Belediyespor Tavşanlı Linyitspor maçını izinli olduğu halde, seyretmek için köyden gelen Hüseyin Oymak, müsabakanın ikinci yarısında baş ağrısını ve heyecanlandığını belirterek kale arkasındaki tribününden evine oradan da hastaneye gitti. Beyin kanaması geçirdiği tespit edilen Hüseyin Oymak tüm müdahalelere rağmen

kurtarılamadı.

Belediye başkanı, yardımcıları Ömer İşçi, Latif Çakmak ve tüm belediye personeli Devlet Hastanesi Mustafa Kirazoğlu Sağlık kompleksine geldiler. Başkan Hızlı, "Çok çalışkan mesai arkadaşımızı kaybettik. Acımız büyük. Hüseyin kardeşimizin ailesine ve mesai arkadaşlarını ve sevenlerine başsağlığı diliyorum." dedi. Başkan yardımcısı Latif Çakmak, " 2004 yılında Ömer İşçi'nin kulüp başkanı olduğu zaman başkanlığı biz Hüseyin Oymak'tan devraldık. Ben de ailesine, mesai arkadaşlarına ve sevenlerine başsağlığı

diliyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.