Akhisar Belediyespor-kayserispor Maçının Ardından

Akhisar Belediyespor-kayserispor Maçının Ardından
Ziraat Türkiye Kupası 3. Tur maçında Kayserispor, deplasmanda Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Akhisar Belediyespor'u 1-0 yenerek 4. tura yükseldi.

Ziraat Türkiye Kupası 3. Tur maçında Kayserispor, deplasmanda Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Akhisar Belediyespor'u 1-0 yenerek 4. tura yükseldi.

Maçın ardından açıklamalarda bulunan Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, kazandıkları için sevindiklerini ve lige mutlu bir şekilde dönüş yapacaklarını belirtti. Şota, "Kısa bir zaman içerisinde zor bir maç olan Antalya maçının ardından kupa maçında Akhisar'a konuk olduk. Antalya mağlubiyetinin ardından kupadaki galibiyetimiz ile lige mutlu bir şekilde dönüyoruz. Bank Asya'da zirveye oynayan çok iyi bir mücadele eden takım ile karşılaştık" dedi.

Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu ise "Süper Lig'in en iyi takımlarından biri olan Kayserispor'u konuk ettik ve karşımıza da tam kadro çıktılar. Sahada oynanan oyun beni çok mutlu etti. Buradan bir üst tura daha çıkmayı hedefliyorduk ama olmadı. Bugün sahada golü bulamadık ve oynanan oyundan oldukça memnunum, Kayserispor'u da tebrik ediyorum. Şimdi önümüzde Çaykur Rizespor maçı var, inşallah bu maçta iyi bir oyun ve inşallah hak ettiğimiz mücadele ile alırız diye düşünüyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.