Akhisar Belediyespor, 4 Futbolcu İle Yollarını Ayırıyor

Akhisar Belediyespor, 4 Futbolcu İle Yollarını Ayırıyor
Bank Asya 1. Lig'de mücadele veren Akhisar Belediyespor sezonun ilk yarısının sona ermesinin ardından yaptığı yönetim kurulu toplantısı sonucu 4 oyuncu ile yollarını ayırma kararı aldı.

Bank Asya 1. Lig'de mücadele veren Akhisar Belediyespor sezonun ilk yarısının sona ermesinin ardından yaptığı yönetim kurulu toplantısı sonucu 4 oyuncu ile yollarını ayırma kararı aldı.

Akhisar Belediyespor Basın Sözcüsü İbrahim Evren Acar yaptığı yazılı basın açıklamada, "Teknik Direktörümüz Hamza Hamzaoğlu ve Teknik Ekibinin vermiş olduğu rapor doğrultusunda bu gece yaptığımız yönetim kurulu toplantısı sonucunda 4 futbolcumuz Erman Yıldırım, Emre Okur, Musa Sinan Yılmazer, Fatih Kara ile yollarımızı ayırma kararı aldık. 1'er yıllık sözleşmesi olan futbolcularımıza transferlerinde kendilerine kolaylık sağlayacağız. Bu arkadaşlarımızın kulübümüze vermiş oldukları hizmetlerden dolayı

teşekkür eder, bundan sonraki futbol yaşantılarında başarılar diliyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.