Adanaspor Ligi Düşünüyor

Adanaspor Ligi Düşünüyor
Bank Asya 1. Lig takımlarından Adanaspor'da gözler, ligin ilk haftasında deplasmanda oynanacak olan Karşıyaka maçına çevrildi. Turuncu-beyazlılarda tüm hesaplar 3 puan üzerine yapılırken, teknik heyetse sürpriz istemiyor.

Bank Asya 1. Lig takımlarından Adanaspor'da gözler, ligin ilk haftasında deplasmanda oynanacak olan Karşıyaka maçına çevrildi. Turuncu-beyazlılarda tüm hesaplar 3 puan üzerine yapılırken, teknik heyetse sürpriz istemiyor.

Yeni sezon öncesinde son provasını Süper Lig takımlarından Gaziantepspor'a karşı veren Adanaspor'da, 2-1'lik skorla rakibe teslim olunmasına rağmen, ortaya konulan futbol ve futbolcuların performansı, lig öncesinde camiaya umut verdi. Hazırlık döneminde bugüne kadar oynamış oldukları 8 karşılaşmada, taktiksel anlamda takımın ortaya koyduğu futboldan memnun olduğunun altını çizen Teknik Direktör Levent Eriş, "Artık lige konsantre olmaya çalışıyoruz. Bu anlamda ligin ilk maçında İzmir deplasmanında

oynayacağımız Karşıyaka maçından başka bir şey düşünmüyoruz. Karşıyaka maçı ile lige iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz. Salı gününden itibaren çalışmalarımız yoğunlaşacak. Zor maçlar bizi bekliyor" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.