Adanaspor Kadrosunu Güçlendirdi

Adanaspor Kadrosunu Güçlendirdi
Bank Asya 1. Lig takımlarından Adanaspor, yeni sezonda güçlü ve iddialı bir kadro kurma noktasında yürütülen çalışmalara bağlı olarak Samsunspor'dan Adnan Güngör ile 2 yıllık resmi sözleşme imzaladı.

Bank Asya 1. Lig takımlarından Adanaspor, yeni sezonda güçlü ve iddialı bir kadro kurma noktasında yürütülen çalışmalara bağlı olarak Samsunspor'dan Adnan Güngör ile 2 yıllık resmi sözleşme imzaladı.

Kulüp Binası'nda gerçekleştirilen imza töreninde konuşan Adnan Güngör, Turuncu-beyazlı ekibi tercih etmesindeki en önemli faktörün; ortaya konulan 'şampiyonluk' hedefi olduğunu dile getirdi. Güngör, Teknik Direktör Levent Eriş ile daha önce de birlikte çalışma fırsatı bulduğunu hatırlatarak, Adana'nın da Türkiye'nin en önemli şehirlerinden biri olduğunu ve kentin Süper Lig'de temsil edilmesini düşündüğünü dile getirdi. Adana'nın Türk futboluna önemli isimler kazandıracağına inandığını belirten Güngör,

"Adana'ya şampiyonluk yaşamak için geldim. Kadroda tecrübesini sahaya yansıtacak birçok oyuncu var. Hep birlikte başarıyı yakalayacağız" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.