Adana'da Hüzün Rize'de Sevinç Hakim

Adanada Hüzün Rizede Sevinç Hakim
Bank Asya 1. Lig'de ikinci haftanın açılış maçında Adanaspor, evinde Çaykur Rizespor'u ağırladı. Oldukça çekişmeli geçen mücadeleden galip ayrılan tarafsa 2-0'lık skorla konuk takım oldu. Bu sonuçla birlikte Turuncu-Beyazlılar, sezonun ilk puan kaybını ya

Bank Asya 1. Lig'de ikinci haftanın açılış maçında Adanaspor, evinde Çaykur Rizespor'u ağırladı. Oldukça çekişmeli geçen mücadeleden galip ayrılan tarafsa 2-0'lık skorla konuk takım oldu. Bu sonuçla birlikte Turuncu-Beyazlılar, sezonun ilk puan kaybını yaşarken, Yeşil-Mavililerse ilk defa '3 puan' ile tanıştı.

"KENDİ SAHAMIZDA MAÇ KAYBETMEMİZ GEREKİYORDU AMA OLMADI"

Karşılaşma sonrasında 'Basın Odası'nda gazetecilerin sorularını yanıtlayan Adanaspor Teknik Direktörü Levent Eriş, 'mutlak 3 puan parolası' ile çıktıkları bir karşılaşmayı kaybettiklerinin altını çizerek, "Maça iyi başladık ve ilk 15 dakika istediklerimizi sahaya yansıttık. Ancak oyunun son 15 dakikasına kadar olan 55 dakikalık bölümde takım olarak hiçbir varlık gösteremedik. 10 kişi kaldıktan sonra oyunun mutlak hakimi bizdik. Çok pozisyon ürettik ama futbolda bazen böyle talihsiz anlar da

yaşayabiliyorsunuz. Bugün gol pozisyonlarında daha iyi olabilir, top da bizi daha fazla sevebilirdi. Neticede kaybettik" dedi.

"Kendi sahamızda maç kaybetmemiz gerekiyordu" ifadesini kullanan Eriş, konuşmasını da şöyle sürdürdü; "Eksikliğimiz gördük, neler yapabileceğimiz de biliyoruz. Futbol kalitesi olarak zaman zaman istediğimizi yaptık. İç sahada nasıl oynanması gerektiği konusunda ufak bir sıkıntı yaşadık ve bu da bize pahalıya mal oldu." Çaykur Rizespor karşısında kaybedilen '3 puan'ı, ilerleyen haftalarda telafi edeceklerini kaydeden Eriş, ligin ilk maçında deplasmanda kazanıp, kendi sahalarında oynadıkları ilk maçı

kaybetmeninse çok üzücü olduğunu dile getirdi. Adanasporlu futbolcular Emrah Bodur ve Onur Akbay ise, mutlak kazanmaları gereken bir mücadeleden mağlup ayrıldıklarını ve kendilerini deplasmanda oynayacakları Güngören Belediyespor maçıyla affettireceklerini belirtti.

"DAHA AKILLI VE SAKİN OLSAYDI SKOR ÇOK DAHA FARKLI OLABİLİRDİ"

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar ise, Adanaspor'un çok güçlü ve kaliteli bir takım olduğunu, bu nedenle karşılaşmanın her iki takım açısından da zor geçtiğinin altını çizdi. Kalpar, "İç saha ya da deplasman diye bir şey yok. Ligdeki her takım, birbirini yenebilecek güçte. Biz fırsatları değerlendirdik. Taktik anlayışımızı, oyun disiplininden kopmadan uygulamamız gerekiyordu ve biz de bunu yaptık. Zaman zaman hata ve yanlışlar yaptık ama işin genelinde doğruları çok fazla yerine

getirdiğimizi düşünüyorum. Gülen taraf olduğumuz ve kazandığımız için mutluyuz" diye konuştu.

Rakip 10 kişi kaldıktan sonra daha akıllı ve sakin olmaları halinde çok daha farklı bir skor elde edebileceklerini anlatan Kaplar, deplasmanda oynamanın telaşını yaşadıklarını söyledi. Yeni kurulan genç bir ekip olduklarına dikkat çeken Kalpar, Adana deplasmanından galip gelmenin kendileri için oldukça önemli olduğunu ve bunun devamını getirmek zorunda olduklarını kaydetti. Çaykur Rizesporlu futbolcular Osman Fırat ve Cem Ali Alkılıç da zor bir deplasmandan galip geldikleri için mutlu olduklarını ve

artık kendi sahalarında oynayacakları Göztepe maçını düşündüklerini dile getirdi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.