Adana Demirspor Teknik Direktörü Güneş İstifa Etti
Yayınlanma:
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Adana Demirspor'un Teknik Direktörü Ali Güneş görevinden istifa etti. Güneş, "En büyük arzum Adana Demirspor'un şampiyon olmasıdır" dedi.
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Adana Demirspor'un Teknik Direktörü Ali Güneş görevinden istifa etti. Güneş, "En büyük arzum Adana Demirspor'un şampiyon olmasıdır" dedi.
Tesislerde düzenlenen basın toplantısında konuşan Ali Güneş, "Yönetim kurulurumuz ile oturup karşılıklı olarak anlaşıp istifa kararı aldık. Geçen sezon çok sıkıntılı bir dönemde göreve gelmiştik. Şimdi de iyi bir kadro kurduğumuzu düşünüyorum. Biraz sabır gösterildiği takdirde bu kadro şampiyon olacaktır. Taraftarımızı bazen üzdük, bazen de güldürdük. Herkes hakkını helal etsin" diye konuştu.
Adana Demirspor Kulübü 2. Başkanı Levent Özveren, hizmetlerinden dolayı Ali Güneş'e teşekkür etti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.