A Milli Takım, Türk Telekom Arena'da Çalıştı

A Milli Takım, Türk Telekom Arenada Çalıştı
A Milli Takım, Hırvatistan'la Cuma günü oynayacağı 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası Play-off maçının hazırlıklarını Türk Telekom Arena'da yaptığı antrenmanla sürdürdü.

A Milli Takım, Hırvatistan'la Cuma günü oynayacağı 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası Play-off maçının hazırlıklarını Türk Telekom Arena'da yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Teknik Direktör Guus Hiddink yönetiminde gerçekleştirilen idman, ısınma hareketleriyle başlayıp yarı sahada çift kale maçla devam etti. Soğuma egzersizleriyle antrenman sonlandı. Sol arka adalesinde ödem olan Kazım Kazım, bugün ilk defa sahaya çıktı ve fizyoterapist eşliğinde takımdan ayrı özel bir çalışma yaptı. Milli Takımlardan Sorumlu TFF Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Tanman da idmanı takip etti.

A Milli Takım, yarın saat 17.00'de Fiyapı İnönü Stadı'nda yapacağı antrenmanla bu önemli karşılaşmanın hazırlıklarını tamamlayacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.