A Milli Takım Hırvatistan'a Gitti

A Milli Takım Hırvatistana Gitti
A Milli Futbol Takımı, Salı günü 2012 Avrupa Şampiyonası elemeleri play-off turunda Hırvatistan ile oynayacağı rövanş maçı için bu ülkeye gitti.

A Milli Futbol Takımı, Salı günü 2012 Avrupa Şampiyonası elemeleri play-off turunda Hırvatistan ile oynayacağı rövanş maçı için bu ülkeye gitti.

Atatürk Havalimanı'ndan Zagreb'e hareket eden Ay-yıldızlı kafile, burada The Regent Esplanade Hotel'de konaklayacak.

A Milli Takım, Hırvatistan maçı öncesi son antrenmanını maçın oynanacağı Maksimir Stadı'nda yarın akşam gerçekleştirecek. Antrenman öncesinde teknik direktör Guus Hiddink basın toplantısı düzenleyecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.