A Milli Takim, Bogaz'da Yemek Yedi

A Milli Takim, Bogazda Yemek Yedi
2012 Avrupa Futbol Şampiyonası grup eleme maçında, 7 Ekim Cuma günü Almanya ile karşılaşacak olan A Milli Takım, Boğaz'da bir balık lokantasında yemek yedi.

2012 Avrupa Futbol Şampiyonası grup eleme maçında, 7 Ekim Cuma günü Almanya ile karşılaşacak olan A Milli Takım, Boğaz'da bir balık lokantasında yemek yedi.

Futbol Federasyonundan yapılan açıklamada, yemeğin son derece neşeli geçtiği, oyuncuların kamp dışı bir ortamda kaynaşma imkanı bulduğu belirtildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.