8. Geleneksel Voleybol Turnuvası

8. Geleneksel Voleybol Turnuvası
8.Voleybol Turnuvası 25 Nisan 2011 pazartesi saat 18:00'da Sütçü İmam Lisesi Spor Salonunda başladı.

Türk Eğitim Sendikası (Türk Eğitim–Sen) Kahramanmaraş 1 No’lu ŞubeSİ tarafından her yıl geleneksel olarak sürdürülen Eğitim Kurumları Arası 8.Voleybol Turnuvası 25 Nisan 2011 pazartesi saat 18:00'da Sütçü İmam Lisesi Spor Salonunda başladı. Turnuvayla ilgili olarak Türk Eğitim–Sen Kahramanmaraş 1 No’lu Şube Başkanı Mustafa Gökhan, Türk Eğitim–Sen’in geleneksel olarak düzenlediği voleybol turnuvasının 8. organizasyonu olduğunu belirttikten sonra; “Sizin aracılığınızla Sütçü İmam Lisesi idare kadrosuna, personeline ve özellikle de organizasyonumuzda emeği geçen hizmetlilere ve Kahramanmaraş Voleybol İl Temsilciliğimize çok teşekkür ediyoruz” dedi. Turnuvayı düzenlemekteki amaçlarının Milli Eğitim camiasını bir araya getirerek sosyal bir ortamda iyi bir birliktelik yaşamak, birbirleri ile tanışmak olduğunu kaydetti.

4 grupta toplam 22 takımın katılımı ile gerçekleşecek turnuvada ilk maçı Şehit Yusuf Çavuş İ.Ö.O ile Dumlupınar İ.Ö.O'lu yaptı. Çekişmeli geçen maçı Şehit Yusuf Çavuş İ.Ö.Okulu (2-0) kazandı. Akabinde yapılan maçlar ise Şehit İd.Atş.G.Özmen End.Mes.Lis.- Karacasu (2-1) , Kılavuzlu İ.Ö.O. - Karamanlı İ.Ö.O. (2-0) olarak sonuçlandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.