7 Yaşındaki Türk Telekom Sporcusu Kendinden Büyük Rakiplerini Devirdi

7 Yaşındaki Türk Telekom Sporcusu Kendinden Büyük Rakiplerini Devirdi
Türk Telekom'un "Türkiye'ye Değer" sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde destek verdiği Erzincan Türk Telekom Spor Kulübü Badminton sporcuları başarılarına bir yenisini daha ekledi.

Türk Telekom'un "Türkiye'ye Değer" sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde destek verdiği Erzincan Türk Telekom Spor Kulübü Badminton sporcuları başarılarına bir yenisini daha ekledi.

Eskişehir'de düzenlenen "9 yaş minikler Badminton Türkiye Şampiyonası"nda Erzincan Türk Telekom Spor'u temsil eden Cansu Erçetin ve Zeynep Özdemir çift bayanlarda Türkiye şampiyonu oldu. Henüz 7 yaşında olmasına rağmen 9 yaşındaki rakipleri ile müsabakaya katılan Cansu, başarılı oyunu ile spor eleştirmenlerinin dikkatini çekti ve umut vaat eden sporcular arasında gösterilmeye başlandı.

Son dönemde birbiri ardına edindiği ulusal ve uluslararası başarıları ile adından sıklıkla söz ettien Erzincan Türk Telekom Spor Kulübü Badminton Takımı sporcularından Cansu Erçetin ve Zeynep Özdemir "9 yaş minikler Badminton Türkiye Şampiyonası"nda çift bayanlar kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu. Eskişehir'de düzenlenen şampiyonada Türk Telekom sporcuları, topladıkları puanlarla kulüpler bazında da Erzincan Türk Telekom Spor'a Türkiye üçüncülüğünü getirdi.

Şampiyonada, henüz 7 yaşında olmasına rağmen 9 yaşındaki rakipleri ile müsabakaya katılan Cansu dikkatleri üzerine çekti. Tek bayanlar kategorisinde 64 sporcunun mücadele ettiği şampiyonada Cansu, kendisinden büyük sporcularla yarışmasına rağmen Türkiye üçüncüsü olmayı başardı ve spor eleştirmenleri tarafından gelecek için umut vadeden sporcular arasında gösterilmeye başlandı.

Türk Telekom'un "Türkiye'ye Değer" projesi kapsamında destek verdiği Erzincan Türk Telekom Spor Kulübü sporcularından Dilara Subaşı ve Nazlı Can İnci, en son Sırbistan'da gerçekleştirilen 13 Yaş altı Badminton Balkan Şampiyonası'nda Milli Takım olarak kazanılan şampiyonluğa ek olarak ferdi müsabakalarda elde ettikleri şampiyonluklarla da dikkatleri çekti. Erzincan Türk Telekom Spor Kulübü, Zonguldak'ta gerçekleştirilen "Badminton 11 yaş altı Türkiye Şampiyonası"nda en başarılı kulüpler sıralamasında

liderlik ipini göğüslemişti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.