3.Lige Doğru Emin Adımlar
TFF 3. Lige terfi maçlarını Malatya da oynayan Kahramanmaraş Belediyespor, dün Yeşiltepe Spor Tesislerinde karşılaştığı Gaziantep Şehitkâmil Belediyespor’u 3-0 mağlup ederek Pazar günü gerçekleştirilecek final maçında oynamaya hak kazandı.
Belediyespor pazar günkü final karşılaşmasından da galip ayrılırsa TFF’nin belirleyeceği bir ilde 2 maç daha oynayacak ve bu maçları da kazandığı takdirde 3.lige yükselecek. Kahramanmaraş Belediyespor’a destek vermek amacıyla bir otobüs taraftar Malatya’ya gitti. Galibiyetle ilgili bir açıklama yapan Belediyespor Kulübü Başkanı Mustafa Semerci; “Takımımız üçüncü lige emin adımlarla ilerliyor. Bugün oynanan karşılaşmaya bir grup taraftarımızı gönderdik. İnşallah Pazar günü Saat 15:00’da Yeni İskenderunspor’la oynanacak final karşılaşmasını bizde Malatya’da izleyeceğiz. Takımımıza olan inancımız tam. İnşallah Malatya’dan güzel skorlarla döneceğiz” dedi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.