2011 Dünya Offshore Yarışları
İstanbul Offshore Kulübü'nce düzenlenen 'Işıklar Dünya Off-Shore 225 Şampiyonası'nın Mersin'de yapılan sezon finalinde, Kerem Tuncer-Alpay Akdilek ikilisinin kullandığı 'Stihl' dünya şampiyonu oldu.
Mersin Büyükşehir Belediyesi ile Mersin Ticaret ve Sanayi Odası'nın (MTSO) katkılarıyla organize edilen şampiyonanın final yarışı, Adnan Menderes Bulvarı Barış Meydanı'nda gerçekleştirildi. Oldukça renkli görüntülere sahne olan ve bir hayli heyecanlı geçen şampiyonada, Kerem Tuncer-Alpay Akdilek ikilisinin kullandığı 'Stihl' şampiyon oldu. İkinciliği Murat Leki ve Tuğberk Uca'nın kullandığı 'Beşiktaş-Miele', üçüncülüğü ise Francesco Redaelli-Giovanni Cagagni ikilisinin kullandığı 'GSYİAD Galatasaray'
elde eti.
Vatandaşların ilgi gösterdiği şampiyonanın Türkiye sıralaması da aynı olurken, Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Grand Prix'inde ise 'Stihl' birinci, 'Beşiktaş-Miele' ikinci ve 'YKM Sport' üçüncü oldu. Şampiyonada dereceye girenlere ödülleri Vali Hasan Basri Güzeloğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Macit Özcan, İl Emniyet Müdürü Arif Öksüz, İstanbul Off-Shore Kulübü Başkanı Uğur Işık, MTSO Başkanı Şerafettin Aşut ve MTSO Meclis Başkanı Faik Burakgazi'nin katılımı ile verildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.