2011 Dünya Güreş Şampiyonası

2011 Dünya Güreş Şampiyonası
İstanbul'da devam eden Dünya Güreş Şampiyonası'nda milli güreşçi Selçuk Çebi, dünya ikincisi oldu.

İstanbul'da devam eden Dünya Güreş Şampiyonası'nda milli güreşçi Selçuk Çebi, dünya ikincisi oldu.

Gün içinde zorlu rakipleriyle mücadele eden ve altın madalya vizesi alan milli güreşçi Çebi, finalde Rus Roman Vlasov ile zorlu bir maça çıktı. İlk devrede pasif kalan Selçuk Çebi, yere yatırıldı. Rus güreşçi, çırpma yapmaya uğraşırken, ani bir hareketle milli güreşçiyi suplekse kaldırarak bir puan aldı ve devreyi 1-0 önde kapadı.

İkinci devrede ise yine kıran kırana bir mücadele ortaya konuldu. Bu defa rakibini yere yatıran Çebi'ydi. Milli güreşçi büyük çaba göstermesine rağmen puan almayı başaramadı ve devreyi 1-0 karşılaşmayı da 2-0 kaybederek kilosunda ikincilikte kaldı.

TÜRKİYE TAKIM HALİNDE İKİNCİ OLDU

Bu sonuçla Türkiye, grekeromen stilde şampiyonayı 1 altın, 1 gümüş, 2 bronz madalyayla kapatırken, takım halinde dünya ikinciliğini elde etti. Milliler, ayrıca 4 sıklette de Londra Olimpiyatları'na katılma hakkı kazandı.

Grekoromende Rusya 41 puanla takım sıralamasında ilk sırayı alırken, bu ülkeyi 35 puanla Türkiye takip etti. Şampiyonada üçüncülüğü ise 30 puanla İran elde etti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.