2011 Avrupa Erkekler Voleybol Şampiyonası
Viyana Stadthalle Spor Kompleksi'nde, 2011 Avrupa Erkekler Voleybol Şampiyonası A Grubu üçüncü maçında Türkiye, Slovenya'ya 3-2 yenilerek grup üçüncüsü oldu.
Türkiye Erkekler Milli Voleybol Takımı, Slovenya'ya karşı başa baş götürdüğü mücadelede son anlarda kaybettiği sayılarla rakibine üstünlük sağlayamadı. Türkiye setleri; Birinci set 18-25. İkinci set 23-25. Üçüncü set 25-16. Dördüncü set 29-19. Beşinci set 12-15 sonuçlarla A Grubu'nda 3 puanda kalarak, sıralamada grup üçüncüsü oldu.
Türkiye grubunda üç maç oynadı, Sırbistan'a 3-0 yenildi. Avusturya'yı 3-0 yendi. Slovenya'ya da 3-2 yenildi. Aldığı üç puanla C Grubu'nun ikincisi ile 14 Eylül'de Viyana'da Play-off maçına çıkacak. Milliler, bu maçı kazanmasını durumunda çeyrek finale yükselecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.