2011 Avrupa Erkekler Voleybol Şampiyonası
2011 Avrupa Erkekler Voleybol Şampiyonası A Grubu ikinci maçında Türkiye, ev sahibi Avusturya'yı 3-0 yendi. Türkiye bu sonuç ile üçüncülüğü garantilemiş oldu.
Viyana Stadthalle Spor Kompleksi'nde oynanan karşılaşmanın ilk dakikalarında 4 sayı fark yapan Milliler, ilerleyen dakikalarda Ev sahibi Avusturya'dan 3 sayı fark yedi. Oyuna hakimiyetini koyan Ay-yıldızlılar, aradaki farkı kapatarak ilk Seti 25-21 almayı bildi. Milliler ikinci sette de temposunu arttırarak baskıcı oyunuyla ikinci seti de 25-22 almayı başardı. Üçüncü sete Avusturya hızlı giren Türkiye ile başa baş mücadele veren ev sahibi ekibi Avusturya bir ara 15-15 sayısını buldular. Arayı açan
Milliler üçüncü seti de 25-20 yaparak, Ev sahibi Avusturya'yı seyircisi önünde 3-0 mağlup etti.
Grubundaki 3. maçında yarın TSİ 16.30'da Slovenya ile karşılaşacak Türkiye, bu maçı da kazanırsa A Grubu'nu ikinci sırada tamamlayacak. A Grubu'nda Türkiye ve Slovenya'yı mağlup eden Sırbistan ise liderliğini 6 puanla koruyor. Sırbistan gruptaki son maçını yarın Avusturya ile yapacak.
Maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında konuşan Milli Takım Antrönörü Veljko Basic, bu akşam oynayan oyuncuların hata yapmadıklarının altını çizerek, "Sırbistan maçını yenilgisini unutarak çıktığımız Avusturya maçında oyuncularım iyi konsantre oldu. Maçta hata yapmadılar. Böylece kazanmayı bildik. Yarın ki Slovenya maçında da iyi bir sonuç alarak yolumuza devam etmek istiyoruz" dedi.
Ay-yıldızlıların kaptanı Sinan Cem Tanık ise, kendileri açısından stresli bir maç oynadıklarını belirterek, "Gruptan çıkma ve kalma maçı olarak düşünüyorduk. Ama sağdaki arkadaşlarım gerçekten bu strese kapılmadılar ve disiplinli bir oyun sergilediler. Dün beceremediğimiz iyi servis atma ve servis karşılama konusunda bu gün başarılıydık. Avusturya'nın hücumlarında durdurmakta rahattık. Bize maçın getiren anahtarların bunlar olduğunu düşünüyorum. Yarında Slovenya maçında yapabileceğimiz en iyi sonucu elde
edip özellikle kazanarak grubu ikinci bitirip diğer gruptan nispeten zayıf bir takımla karşılaşmak istiyoruz. Bütün konsantrasyonumuz bunun içindir" dedi.
(MEA-EMR-
GÖRÜNTÜ: Salondan maç öncesi detaylar
İstiklal marşı okunması
Maçtan detaylar
Millilerin sevinci
Basın Toplantısından görüntüler
Milli Takım Antrönörü Veljko Basic'in konuşması
Takım Kaptanı Sinan Cem Tanık'ın konuşması
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.